wf-fakir.com.pl

Biznes IT Marketing Finanse

Ubrania i gadżety z nadrukiem
Zakupy

Ubrania i gadżety z nadrukiem – kiedy i czemu będą dobrym rozwiązaniem?

Odzież reklamowa Fruit of The Loom, Slazenger lub Gildan kojarzy się nam najczęściej z targami i konkursami, gdzie za uczestnictwo możemy otrzymać koszulki, bluzy z haftem logo lub inne gadżety. Zdania co do takich upominków są podzielone, dlatego w tym artykule postaramy się rozwiać niektóre wątpliwości i podać rozwiązania, które przypadną do gustu większości osób. Aby znakowana odzież reklamowa lub gadżety były dobrym pomysłem wystarczy wybrać odpowiednie rozwiązanie pasujące do okazji. Zobaczmy więc, kiedy możemy rozważyć zamówienie odzieży lub gadżetów znakowanych.

Czemu warto przemyśleć znakowanie odzieży i gadżetów?

Znakowanie odzieży jest dobrym sposobem na budowanie spójnego wizerunku firmy, tworzenie zespołu oraz zwiększanie świadomości o marce. W dodatku mamy olbrzymią ilość możliwości, które sprawiają, że nawet wymagający konsumenci powinni znaleźć rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb. Haft komputerowy, naszywki, termotransfery cyfrowe, sublimację, druk sitowy czy tłoczenia to kilka z powszechnie stosowanych metod znakowania odzieży. Dobór konkretnej metody będzie zależał od rodzaju stroju, na którym wykonywany będzie nadruk, ponieważ tutaj też możemy wybierać z wielu dostępnych produktów, na których nadrukujemy logo firmy. Koszule, koszulki polo, czapki, bezrękawniki, polary, bluzy, zapaski, fartuchy oraz kurtki mogą być wykonane z różnych materiałów i krojów, więc w zależności od naszych potrzeb będziemy mogli rozważać kilka opcji. Dodatkowo ważna będzie wybrania metody pasującej do naszej wizji – ograniczenia, które między innymi możemy napotkać w trakcie realizacji to ilość kolorów, dokładność odwzorowania drobnych elementów loga, ceny oraz efektu końcowego. 

Kiedy można zastosować znakowanie odzież i gadżetów?

Imprezy firmowe

Zgodnie z zasadą marketingu wewnętrznego, każdy pracownik stanowi część rynku wewnętrznego, więc zajmują oni tutaj rolę konsumentów. Czemu taki sposób myślenia o pracownikach jest ważny? Już możemy zauważyć, że poszukuje się talentów, które mają duże możliwości zmiany pracy, więc jako firma chcemy w jakiś sposób zachęcić naszych pracowników do pozostania w naszej firmie. W dodatku, częste rotacje w zespole mogą obniżać efektywność i skuteczność działań, ponieważ trzeba co chwilę wdrażać nowych pracowników. Dlatego warto zapoznać się dokładniej z tą koncepcją, ponieważ tutaj skupimy się tylko na jednej kwestii – tworzenia pozytywnych relacji z miejscem pracy. Oczywiście pojęcie marketingu wewnętrznego jest dużo szersze i należy je odpowiednio implementować w różne sposoby, ale zgodnie z temat artykułem pomyślimy, jak można docenić pracowników poprzez firmowe gadżety. Jednym ze sposobów na polepszenie atmosfery w pracy są wyjazdy, imprezy firmowe lub nieformalne spotkania. Mogą one mieć przeróżne – zbliżenie zespołu, świętowanie dużego osiągnięcia, podniesienie marali w pracy czy wiele innych. W trakcie takich okazji warto pamiętać o upominkach, które dodatkowo będa wspierały nawiązanie pozytywnej relacji z firmą. Jednak musimy skupić się na tym, aby te drobne prezenty były przydatne i eleganckie. 

Targi i konferencje

Targi pracy, naukowe oraz różnego rodzaje konferencje to wydarzenia, gdzie często spotykamy się z różnymi przedsiębiorstwami, które chcą zostać zapamiętane. Jednym ze sposobów jest właśnie zorganizowanie drobnych upominków, które nawet po zakończeniu się wydarzenia będą przypominać o istnieniu firmy i zostawią po sobie dobre wrażenie. Świadomość marki jest bardzo ważna ułatwia ona dotarcie do klienta. Chyba większość z nas może się zgodzić z tym, że jeśli marka jest powszechnia znana darzymy ją większym zaufaniem niż produkty firmy, o której nigdy nie słyszeliśmy. Więc jeśli zorganizujemy ciekawe i przydatne gadżety osoba obdarowana będzie je z chęcią nosić . To sprawi, że w jej pamięci będzie dobrze kojarzeni, a w dodatku poprzez noszenie i używanie jej w życiu codziennym inne osoby będą się przyzwyczajały do naszego loga, może zainteresują się firmą i jej produktami.

torba

Użytecznym i przydatnym gadżetem są popularne torby bawełniane dostępne na https://sklep-logos.pl/pl/p/Torba-bawelniana-na-zakupy/1039

Jako codzienny strój pracowników

Noszenie odzieży znakowanej będzie również świetnym rozwiązaniem dla firm, tak aby każdy pracownik nosił logo lub nazwę firmy w trakcie wykonywania swoich zadań. Czemu to dobre rozwiązanie? Można wymienić kilka zalet, po pierwsze wizerunek firmy i jej pracowników będzie dzięki temu spójny, co jest ważne w niektórych zawodach. Dodatkowo, jeśli pracownicy będą mieli odzież znakowaną nie powinno nigdy dojść do sytuacji, kiedy ktoś ubierze się nieodpowiednio lub w niewłaściwy sposób. Dla przykładu, eleganckie hotele i restauracje wymagają od swoich pracowników odpowiedniego dress code’u, ale słowo “odpowiedni” może być różnie interpretowane. Znajdą się osoby, które uważają, że jednolity ciemny strój zalicza się już do tej kategorii, a inni uznają, że biała koszula i eleganckie spodnie od garnituru lub chinosy będą podstawą codziennego stroju. Nawet sam kolor koszuli jest istotny – czy musi być biała, a może czarna lub błękitna, a czy może mieć drobny wzór? I takich pytań może pojawić się jeszcze więcej, więc o wiele łatwiej będzie zdecydować się na odzież ze znakowaniem, tak aby każdy pracownik miał kilka kompletów, które bez problemu może założyć i będzie reprezentował swoje miejsce pracy zgodnie z złożeniami osób odpowiedzialnych za wizerunek. 

Ostatnią kwestią jest fakt, że odzież z logiem w jednakowych kolorach pasujących do barw firmy może ułatwić doświadczenia konsumenckie. Czemu? Postarajmy się przypomnieć sobie sytuację, gdy potrzebowaliśmy pomocy ekspedienta i nie byliśmy pewni czy osoba do której chcemy się zwrócić pracuje w danym miejscu czy jak my jest jednym z klientów. Jeśli zdecydujemy się na koszulki, polary lub bluzy z dobrze rozmieszczonym logiem nikt nie powinien mieć problemu ze zidentyfikowaniem pracownika.

Imprezy tematyczne

Ubrania znakowane będą miały zastosowanie również poza zawodowymi sytuacjami. Można je wykorzystać jako ciekawe upamiętnienie konkretnego wydarzenia. O czym dokładniej mowa? Wieczory panieńskie i kawalerskie często wykorzystują taki pomysł, ale możemy też wykorzystać je jako pamiątka z obozu, koszulki dla szkolnej drużyny lub przy innych sytuacjach, gdy chcemy pokazać się jako zgrana grupa.

Jako prezenty personalizowane 

Na samym końcu listy mamy chyba najszersze zastosowanie odzieży i gadżetów, które możemy spersonalizować poprzez logo, cytat lub obrazek. Tą obszerną grupą są prezenty, które możemy przygotować na rozmaite okazje. Czemu podkreślamy to, że ta kategoria jest liczna? Zacząć możemy od tego, że taki prezent można przygotować na wszelakie okazje – święta, walentynki, osiemnaste urodziny, rocznica ślubu i lista mogłaby się nie kończyć. Mamy taką możliwość, ponieważ możemy dobrać wszystko do danej osoby i okazji. Personalizowanie może polegać na dodaniu ulubionego cytatu z książki, obrazka lub inny pomysł, który będzie miał szczególne znaczenie dla osoby obdarowywanej. Kolejną zaletą jest olbrzymia ilość możliwości, które oferują nam różne firmy. Spersonalizować można olbrzymią ilość rzeczy – ubrania, torby, ręczniki, ramki, bombonierkę z czekoladkami, pudełka prezentowe, kartki urodzinowe, poduszki, puzzle, kubki termiczne, kubki czy termosy. 

Podsumowanie

Jak możecie zauważyć znakowanie i personalizowanie może być świetnym pomysłem dla rozmaitych okoliczności. Wystarczy zapoznać się z naszymi potrzebami i wymaganiami, aby znaleźć rozwiązanie, które będzie do nas pasować. Przy projektowaniu ubrań lub gadżetów, które będą rozdawane na targach, w pracy lub jako prezent musimy skupić się na tym, aby dobrze wybrać ich rodzaj oraz metodę znakowania, tak aby mogły w pełni spełniać założone cele. Dodatkowo, warto się skupić na jakości i użyteczności. Skoro znakowanie ma być w pewnym sensie wizytówką firmy, chcemy aby dobrze odzwierciedlała przedsiębiorstwo, dlatego tanie i niedbale zrobione nadruki nie będą dobrym rozwiązaniem. Przy użyteczności chodzi nam głównie o to, aby prezent nie wylądował na półce, gdzie nieużywany będzie się kurzył latami lub gorzej zostanie wyrzucony. Zastanówmy się, czy sami chcielibyśmy dostać taki upominek i czy widzimy jego zastosowanie.